czwartek, 19 lutego 2015

Fuertaventura: in the hotel

Pictures by D.

Wiem, że trochę zarzuciłam Was postami z wczasów, ale jakoś trudno mi przestawić się z powrotem na robienie zdjęć przy naszej polskiej, zimowej temperaturze. Jeżeli macie w planach wybrać się Fuertaventurę i szukacie fajnego hotelu to z czystym sumieniem mogę Wam polecić hotel R2 Design Bahia Playa. Hotel jest nowoczesny, pięknie urządzony, jedzenie jest różnorodne i przede wszystkim bardzo dobre. W hotelu są dwa baseny (jeden z nich ma podgrzewaną wodę), siłownia, SPA, dyskoteka i naprawdę ciekawe animacje (strzelanie z łuku, strzelanie z wiatrówki, aqua aerobik itd.). Pobyt na Fuercie to mój najbardziej udany wakacyjny wypad. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, ale i tak nie ma co się tym martwić, bo już zaczęłam planować kolejne podróże i jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli to w tym roku czekają mnie co najmniej dwa kolejne wyjazdy. W następnym poście wracam już do Was ze strojem bardziej pasującymi do naszej pogody. Buziaki:) 







Okulary przeciwsłoneczne (sunnies): H&M
T-shirt: H&M
Naszyjnik i bransoletka (necklace and braclet): Apart
Zegarek (watch): Adriatica
Sandały (sandals): Zara

3 komentarze:

  1. Ładny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdrościć :) świetna stylizacja! wszystko pięknie dobrane, pozdrawiam i zapraszam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym sobie teraz pojechała na wczasy;)

    OdpowiedzUsuń